Recenze: Star Trek - "Připravte loď pane Spocku"

• Vydáno: 5. května 2009
  • Velikost: 12,9 MB
  • Lite verze: NE
  • Cena: 1,59 euro
  • OS 3.0 kompatibilní: ANO

Startujeme...

V dnešní recenzi se podíváme na hru založenou na klasickém principu, kdy ovládáte loď a máte s ní pozabíjet co nejvíce nepřátel a dostat se až na konec levelu, kde Vás čeká nějaký ten boss. Aby to ale nebyla jen další tuctová střílečka, rozhodli se vývojáři v EA, že tou lodí nebude nic jiného než slavná loď Enterprise z filmové ságy Star Trek. Čeká Vás tedy pořádná dávka zbraní a levelů v tradičním StarTrek světě. Pojďme se tedy na hru podívat blíže.

Jak jsem již zmínil výše, ve hře se dostanete do role kapitána vesmírné lodě Enterprise a vaším úkolem bude projít poměrně málo levelů a postřílet přitom tolik Klingonů, kolik jen půjde. Problém hry však je, jak jsem již řekl, krátká herní doba a také poměrně repetitivní hratelnost. Každý level totiž probíhá úplně stejně. Na začátku nemáte nic, postřílíte pár lodí, dostane nějaké ty bonusy, zase střílíte, bonusy, střílíte, bonusy, atd. a nakonec Vás čeká boss, který pěkně vypadá, ale bohužel je většinou dosti lehký. Škoda, podle mě má hra dost potenciálu na to, aby dokázala zabavit daleko lépe než jen na několik desítek minut. Takhle to působí jen jako klasické tahání peněz před uvedením nového filmu do kin.

Jeden z hlavních bossů a jako vždy hooodně lehký.

Co se obtížnosti levelů týká, není zrovna vysoká a zvládne ji i naprostý začátečník. Nepřátel je sice hodně, ale Enterprise je téměř nezničitelná a navíc všudy přítomné lékárničky sráží obtížnost téměř na nulu. Navíc po čase začne hra dosti nudit. Většinu levelů strávíte posouváním lodi ze strany na stranu. Naštěstí je ve hře oživení pomocí upgradů Enterprise. Upgradovat můžete štíty, zbraně a paprsek, který přitahuje bonusy. Bohužel se však upgrady nijak vizuálně neprojeví na vzhledu vaší lodi.

Co je však na velmi slušné úrovni je grafická zvuková stránka hry. Grafika je velmi detailní a působí na první pohled jako dobře odvedená práce. Vesmír je plný světelných mlhovin, které hýří všemi barvami a nepřátelské lodě si na nedostatek detailů také nemohou stěžovat. Zvuková stránka hry je na ještě vyšší úrovni. Filmová hudba se ke hře skvěle hodí a zvuky nepřátel a zbraní jsou přesně takové, jaké by měli být.

Vedikt...

Bohužel tato hra nás dosti zklamala. Nudná a krátká hratelnost se bohužel nedá zachránit zasazením hry do známého sci-fi světa a pěknou grafikou. Pokud tedy chcete nějakou střílečku stáhněte s raději např. Siberian Strike. famoušci série budou možná nadšeni, ale podle nás hra bohužel nemá ani za cenu 1,59 Euro co nabídnout.

Hodnocení: 3+/5

Zpět

Diskusní téma: Recenze: Star Trek - "Připravte loď pane Spocku"