Recenze: StoneLoops! of Jurassica - nekonečná zábava

• Vydavatel: PlayGreek, LLD
  • Vydáno: 14. května 2009
  • Velikost: 23,7 MB
  • Lite verze: NE
  • Cena: 0,79 euro
  • OS 3.0 kompatibilní: ANO

V této recenzi se podíváme v jednu z nejpopulárnějších her současnosti na App Store. Hra s podivným názvem StoneLoops! of Jurassica vyšla asi před dvěma měsíci a za tu dobu se stále drží mezi Top paid aplikacemi na App Store a nutno říci, že má proč. Hra samotná vychází z konceptu známého již několik let, ale současně přináší několik zajímavích vylepšení, které ze hry dělají velmi zábavný kousek, který Vás bude nutit stále hrát a hrát.

I přes svůj název se zde žádní dinosauři nevyskytují

Vítejte v pravěku...

Hra se jak jsem se již zmínil odehrává v pravěku. ve hře máte k dospozici celkem šest různých prostředí od džungle až po dobu ledovou. V každém prostředí se odehrává 15 levelů, což máme nějakých 75 levelů celkem, plus nějaké ty bonusové levely a máme tu velmi dlouhou hru s vynikajcí hratelností. Každý level se odehrává v nějakém bludišti ve kterém se posunuje jakýsi "had" sestavený z kuliček různých barev a vaším úkolem je tyto kuličky sestřelovat kuličkou dané barvy, přičemž můžete sestřelit nejméně tři kuličky stejné barvy. Pokud had dojde až na konec levelu nastane game over. Levely jsou samozřejmě těžší a těžší a časem přibývá i počet a rychlost hadů, takže poslední levely jsou vždy dosti obtížné. Naštěstí však můžete využít různých bonusů, které dostáváte za úspěšně provedená komba. Komba jsou často i velmi vtipná. Jako příklad uvedu poletujícího dinosaura, který pojídá kousky hada, nebo meteority atd..

Ačkoliv jsem tomu sám nejprve nevěřil, tak musím uznat, že hra je velmi zábavná a neustále Vás nutí hrát dále. Takže jedno varování pro všechny co hru chtějí: "Noste nabíječky sebou.":-)

Další skvělou vychytávkou jsou takzvané Houses. Každé období ve hře má svůj dům, který se automaticky upgraguje po dokončení určitých levelů. Po každém upgradu se dům po visuální stránce vylepší. Na první pohled to možná nevypadá nijak zábavně, ale hru jsem hrál už proto abych viděl jak budou domy vypadat po dalším upgradu.

House upgrade

Fantastické zpracování...

Hra vypadá opravdu nádherně a prostředí jsou opravdu detailně vymodelovaná. Detaily jako dinosauří lebky, nebo kapradiny v džungli opravdu potěší. To nejlepší na hře je ale soundtrack a vůbec zvuková stránka hry. Zvuky jsou opravdu povedé. Ve hře hraje skvělá hudba a vaše úspěchy a komba komentuje, hře perfektně padnoucí hlas, který mi trošku připomínal ten ve starším Unreal Tournamentu.

Verdikt:

StoneLoops! of Jurassica je jedna z těch nejlepších her na iPhone a může se měřit i stakovými velikány jako Hero of Sparta apod. Za cenu ani ne jednoho eura tak dostane neskutečnou porci zábavy a hratelnosti, že ještě dlouho nebude chtít hrát nic jiného.

Hodnocení: 5/5

Zpět

Diskusní téma: Recenze: StoneLoops! of Jurassica - nekonečná zábava